Ek bilgi
Kırım Çeşidi | |
---|---|
Kırım Ebatı | 13.3×19.4 cm (A5 Ebadına Yakın), 19.4×27 cm (A4 Ebadına Yakın), 27×39.2 cm (A3 Ebadına Yakın) |
Broşür Selefon |
Kırım Çeşidi | |
---|---|
Kırım Ebatı | 13.3×19.4 cm (A5 Ebadına Yakın), 19.4×27 cm (A4 Ebadına Yakın), 27×39.2 cm (A3 Ebadına Yakın) |
Broşür Selefon |
Bazen bir broşür, anlatmak istediğiniz her şey için yeterlidir. Marka imajınızı yaşatmak, pazarlama çalışmalarınızı, reklam ve tanıtım faaliyetlerinizi yürütmek için broşür baskı yaptırmak hiç eskimeyen bir yöntemdir. 50 sene önce de broşürlerin gücünden faydalanılıyordu, dijital çağın içinde olduğumuz bu günlerde de aynı etki devam ediyor.
Firmanızı, kendinizi, ürünlerinizi veya faaliyetlerinizi tanıttığınız broşürleriniz için birçok farklı tasarımla çalışabilirsiniz. Tasarımınızı yaptıktan sonraki aşamalar ise farkmedya’nın müşteri odaklı hizmet anlayışı sayesinde çok kolay! Çünkü artık broşür tasarımınızı uygun formatlarda hazırladıktan sonra sistem üzerinden bize iletip baskı tercihlerinizi belirtmeniz, siparişinizin kısa süre içinde elinizde olması için yeterli.
Broşür fiyatları farkmedya’da oldukça ekonomik. A3 broşür, A4 broşür ve A5 broşür ebatlarından birini tercih ederek siparişi tamamlayabilir ve siz de online broşür hizmetlerinden faydalanabilirsiniz. Üstelik pratik, hızlı ve oldukça ekonomik! farkmedya.com online matbaa üzerinden işlemlerinizi gerçekleştirmenin farkını göreceksiniz.
İşletmenizle, kampanyalarınızla ya da etkinliklerinizle ilgili bilgileri bir araya getirebileceğiniz broşürler, dört farklı boyutta sunuluyor; 17.1×19.4 cm broşür, A3 broşür, A4 broşür ve A5 broşür. Bu ölçüler, broşür fiyatlarını etkileyen en önemli faktörlerdir. Bastıracağınız broşürün boyutunu belirlerken dikkat etmeniz gereken en önemli şey ise mesajınızın yeteri kadar açıklayıcı cümlelerle ve imajlarla iletilebilmesidir. Metninizin net bir dilde yazılmış ve kısa tutulmuş olması broşürünüz için seçeceğiniz boyutu ideal boyuta getirecektir.
Broşür ebatları Boy x En şeklindedir.
Broşür bastırma aşamasına geçmeden önce tasarımınızı tekrar gözden geçirmeniz, hatta üçüncü kişilere göstererek fikir almanız, gözden kaçabilecek ufak hataları önceden fark etmenize olanak sağlar.